Recommended Articles

7 Comments

  1. eh neng, mau keliling kemana lagi loe?

  2. *nunggu postingannya ajah*

  3. hehehe, gak penting kemananya, yang penting GRATISSSS !!! dan nambah 1 lagi kota yang udah gue liat ๐Ÿ˜›

  4. oke.. oke… tapi ini pake paspor atau gak? kalo pake paspor dan gratis nah, loe harus memberitahu kami bagaimana caranya ๐Ÿ™‚

  5. hahaha…

    nih ki, email di postingan gue itu adalah jawaban dari email gue ini:

    Dear Mr. xxx,

    1. I would like to confirm my flight before I book one.
    Here is the itinerary:
    By Garuda Indonesia
    Economy Class

    GA xxx Jakarta – xxx
    GA xxx xxx – Jakarta

    Price:
    USD 460 eq. 297 Euro.

    2. For Indonesian going abroad, there will be a tax of IDR 1,000,000 or around 70 euro (excludes airport tax which is IDR 200,000 eq. 14 euro).
    Will it also covered by xxx?

    Thank you very much for the confirmation,
    Warmest regards,

    Dedek A. Gunawan
    Skype: dedek.gunawan

    fiskal juga dibayarin ki hehehehe ๐Ÿ˜›

  6. hmmm… dek, supaya hidup lo lebih bermakna, maka berbagilah rahasianya dengan kita-kita, gimana caranya dek bisa pergi gratisan gitu…

  7. CheapTabletsOnline.Com. Canadian Health&Care.No prescription online pharmacy.Best quality drugs.Special Internet Prices. Low price drugs. Order drugs online

    Buy:Cialis Soft Tabs.Cialis.Tramadol.Viagra Soft Tabs.Propecia.Cialis Super Active+.Viagra.Maxaman.Viagra Professional.Levitra.Viagra Super Force.Viagra Super Active+.Cialis Professional.Super Active ED Pack.Zithromax.Soma.VPXL….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *